مصاحبه آرشیو خبر ها
به خاطر دیبالا یک دسته بازی را خرد کردم!

به خاطر دیبالا یک دسته بازی را خرد کردم!

بر اساس اعلام رسمی رسانه های کشور ایتالیا، لئوناردو بونوچی به عنوان سفیر بازی کامپیوتری فیفا 2017 انتخاب شده و با ریتینگ 87 (+4 نسبت به فیفا 16) سی و سومین بازیکن برتر، هفتمین دفاع وسط برتر و دومین مدافع برتر یووه بعد از کیه لینی (88) در این بازی می باشد. همچنین چهرۀ بونوچی هم به مانند بسیاری از بازیکنان یووه در نسخۀ جدید بازی، تا حدودی ارتقا یافته است. (سمت راست)

 

وی در مصاحبه ای گفت:

 

در این بازی فقط یوونتوس را انتخاب می کنم و با 3‐5‐2 و BBC در دفاع. یک بار به خاطر اینکه با دیبالا در دقیقۀ 95 فینال لیگ قهرمانان اروپا یک پنالتی را از دست دادم، دسته را شکستم! با جورجو کل کل زیادی داریم ولی خیلی کم تیم ملی ایتالیا را بر میدارم و بیشتر یووه vs. یووه را گزینش می کنم زیرا با پسرم بازی می کنم و برای او تیمی جز یووه وجود ندارد و البته در اکثر مواقع اجازه می دهم پیروز شود. [می خندد]

 

لازم به ذکر است که از چند وقت پیش کمپانی آمریکایی Electronic Arts که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع بازی‌های کامپیوتری در جهان به شمار می‌آید، رسماً شریک باشگاه یوونتوس شده و چهرۀ بازیکنان یووه با حضور خودشان در استودیوی بازی کپچر و حتی استادیوم اختصاصی یووه هم آپدیت شد. به لحاظ ریتینگ فردی بازیکنان و قدرت تیمی، شاهد قوی ترین یووۀ 10 سال اخیر در بازی فیفا هستیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: